Візитка: Три способи виглядати VIP, заплативши як за економ

Візитка: Три способи виглядати VIP, заплативши як за економ

15.11.2018

У вас не буде другого шансу залишити про себе перше враження. У бізнесі це правило має дотримуватися неухильно. Тому важливим елементом ділового іміджу є візитні картки, які з першої хвилини дають уявлення про їх власника.

Не обов'язково витрачати величезні суми на виготовлення візиток: головне пам'ятати про три основні правила їх складання. І тоді навіть при мінімальному бюджеті ви зможете залишити враження на мільйон.

Матеріал і форма

Стандартна візитна картка виготовляється на щільному картоні білого кольору, на матовій або глянцевій поверхні. Чим щільніший папір для візиток, тим краще, адже такий виріб справить позитивне враження на клієнтів, співробітників, партнерів і конкурентів, не помнеться і не порветься з часом. Якщо в цифрах, то папір повинна бути не тонше від 250 г/кв. м.

Крім того, візитка буде виглядати дорожче, якщо виготовить її на більш рифленої поверхні. Стандартний розмір картки-90 х 50 см, але ви можете вибрати європейський формат – картку розміром 85 х 55 см.

Важливо: при виборі розміру і форми візиток необхідно пам'ятати, що вони повинні поміщатися в візитницю. Нестандартні вироби, можливо, привернуть додаткову увагу, проте їх легко втратити. 

Колір і матеріал

 Колірне оформлення візитки має бути витримано в корпоративному стилі та відповідати її призначенню, виду, роду діяльності співробітника і компанії. Найбільш оптимальним варіантом залишається класичне чорно-біле виконання, яке забезпечує полегшене сприйняття інформації.

Важливо: звертайте увагу на те, яке обладнання використовує друкарня. Пристрої інноваційного типу забезпечують максимальну передачу кольору і допомагають створити більш зносостійку і довговічну продукцію. А для того, щоб візитна картка прослужила якомога довше, використовуйте технологію післядрукарської обробки (покриття лаком, ламінування і т. д.).

Шрифт

Для ділових візиток потрібно використовувати простий, легко читається формат. Ім'я зазвичай виділяється напівжирним шрифтом більшого розміру, інша інформація наноситься звичайним шрифтом. Не рекомендується використовувати готичний і будь-який інший декоративний стиль, навіть в особистих візитках. Курсив необхідно використовувати дуже обережно, особливо у випадках, якщо їх власник має складно промовленою прізвище, а також коли виріб складено іноземною мовою. 

Важливо: діловий етикет не допускає використання рамок, завитків та інших декоративних елементів на вашій Візитці.

Лайфхак: застосовуйте двосторонній друк. Існує думка, що немає особливої різниці між односторонньою і двосторонньою печаткою візиток. А оскільки перший варіант обходиться набагато дешевше, то замовники часто нехтують другим. Однак ефективність нанесення інформації з двох сторін поліграфічної продукції вже давно доведена. Адже таким чином ви зможете максимально ефективно використовувати всі 45 см² візитної картки.